Sponser by

Followers

Friday, February 8, 2013

First Giveaway by MarshMallow



Kecik amat bannernya.Tapi takpe lah.Kecik itu comel.hihi.Tapi maaf lah ima resize bannernya jadi besar sikit supaya nampak.Manalah tau ada yang rabun.hikhik.jangan marah.
Ima takde nak komen sangat pasal blog cik Marshmallow ni.Sebab ima ni takde bakat mengkritik. Tapi ima suka blog cik Marshmallow sebab bertemakan putih + pink. Ima suka sangat dengan warna pink.Boleh jadi tak tentu arah jadinya.hihi. Header pun ima suka. Tu je lah yang boleh ima katakan. Terima Kasih sudi baca.

3 comments:

  1. http://sweetyzhanieyz83.blogspot.com/2013/02/first-giveaway-by-marshmallow.html

    follow sini...jom ler jalan belog cik akak pula :)

    ReplyDelete
  2. hye
    dtg dr GA yg sme ^^
    done follow
    http://iema90.blogspot.com/2013/02/first-giveaway-by-marshmallow.html

    ReplyDelete

psssttt..meh singgah sini http://putrimalupage.blogspot.com/